• Jawapan tidak ditemui? Sila hantarkan soalan anda di sini
Bahasa Melayu
English (UK)
Bahasa Melayu

Sila hubungi talian sokongan di +603 8744 3331 jika anda memerlukan bantuan

Selamat Datang ke Laman Hello@KAF

Selamat datang ke laman Hello@KAF - Sila ajukan pertanyaan anda kepada kami

Kirimkan soalan

Sila ajukan soalan anda di sini, dan kami akan berusaha untuk memberikan jawapan.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home

Papan Pemuka Akaun Individu

Di KAF Digital Bank (KAF DB), kami mempunyai matlamat dalam menyediakan anda pengalaman perbankan yang lancar dan dipersonalisasi sejak anda log masuk. Dengan Papan Pemuka Akaun Peribadi yang intuitif kami, mengakses dan mengurus akaun anda tidak pernah semudah ini. Mari kita jelajahi bagaimana anda boleh menavigasi dengan lancar melalui pandangan kewangan dan butiran akaun anda di dalam papan pemuka.

 

Membuat Capaian Papan Pemuka Akaun Individu

  1. Pengesahan Mudah:

Lancarkan aplikasi dan log masuk dengan mudah menggunakan pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah).

  1. Gambaran Keseluruhan Skrin Utama (Papan Pemuka Akaun):

Selepas log masuk, anda akan dibawa ke skrin Papan Pemuka menyeluruh yang menunjukkan ringkasan status kewangan anda. 

  1. Melayari Akaun Individu:

Cari senarai akaun anda dan tekan pada akaun tertentu yang anda ingin terokai.

(Nota tambahan: Buat masa ini, hanya satu akaun sahaja disokong bagi setiap pegguna)

  1. Papan Pemuka Akaun Individu Dipaparkan:

Buat capaian secara langsung ke Papan Pemuka Akaun Individu untuk menerokai matlamat kewangan diperibadikan untuk anda. 

 

Di Dalam Papan Pemuka Akaun Individu

  • Butiran Akaun
  • Nama Akaun
  • Nombor Akaun
  • Baki Sedia Ada
  • Tindakan Segera
  • Lakukan pemindahan dana dengan lancar dengan butang Pemindahan. 
  • Manfaatkan ciri "QRPay" untuk urusan transaksi yang mudah.
  • Maklumat Terperinci
  • Sejarah Transaksi untuk melihat gambaran menyeluruh.
  • Selami Butiran Transaksi secara khusus.
  • Pengurusan Akaun
  • Buat capaian tambahan bagi Butiran Akaun untuk pemahaman mendalam. 

 

Menerokai Arca Menu Bertitik Tiga (Lagi)

  1. Log Masuk dan Buat Capaian ke Papan Pemuka:

Lancarkan aplikasi dan log masuk menggunakan pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah).

  1. Kenal Pasti Senarai Akaun:

Kenal pasti senarai akaun anda pada Papan Pemuka keseluruhan. 

  1. Melayari Akaun Individu:

Cari senarai akaun anda dan tekan pada akaun tertentu yang anda ingin terokai.

(Nota tambahan: Buat masa ini, hanya satu akaun sahaja disokong bagi setiap pegguna)

  1. Melayari Pilihan Lanjut:

Tekan pada simbol tiga titik (arca "Meatball") yang mewakili pilihan tambahan. 

  1. Menerokai Tindakan Lanjut:

Temui pelbagai tindakan sedia ada, bermula daripada ciri seperti "Lihat Penyata".

 

Membuat Capaian Lebih Maklumat pada Papan Pemuka Akaun Individu

  1. Pengesahan Mudah:

Lancarkan aplikasi dan log masuk dengan mudah menggunakan pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah).

  1. Gambaran Keseluruhan Skrin Utama (Papan Pemuka Akaun):

Selepas log masuk, anda akan dibawa ke skrin Papan Pemuka menyeluruh yang menunjukkan ringkasan status kewangan anda. 

  1. Melayari Akaun Individu:

Cari senarai akaun anda dan tekan pada akaun tertentu yang anda ingin terokai.

(Nota tambahan: Buat masa ini, hanya satu akaun sahaja disokong bagi setiap pegguna)

  1. Papan Pemuka Akaun Individu Dipaparkan: 

Buat capaian secara langsung ke Papan Pemuka Akaun Individu untuk menerokai matlamat kewangan diperibadikan anda. 

  1. Maklumat Lanjut Mengenai Akaun Individu:

Layari arca maklumat yang berlambang "i". Anda akan dapat melihat maklumat lain berkenaan akaun anda termasuk baki sedia ada dan baki terkini. 

 

Maklumat Lanjut daripada Arca Maklumat “i”

  • Baki Terkini
  • Baki Sedia Ada
  • Kadar Hibah yang Dikreditkan
  • Bayaran Terakhir Hibah
  • Nombor Akaun
  • Nama Pelanggan

 

Di KAF Digital Bank, pengalaman perbankan anda dicipta mesra pengguna, daripada mulanya proses log masuk ke menerokai Papan Pemuka Akaun Individu. Dengan ciri pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah) yang melancarkan dan memudahkan proses, anda boleh membuat capaian pantas ke maklumat terperinci berkenaan akaun anda, termasuklah baki, transaksi, dan lebih lagi. Sama ada anda memindahkan dana atau menyemak butiran akaun, platform kami memperkasakan lagi aktiviti anda menguruskan kewangan dengan mudah dan yakin

akaun peribadi papan pemuka pemuka papan akaun nama akaun butiran akaun account details maklumat terperinci baki akaun baki sedia ada available balance current balance sejarah transaksi sejarah urus niaga transaksi lepas qrpay

Adakah artikel ini membantu?

Tidak
Ya
Beri maklum balas tentang artikel ini.

Adakah Anda Tidak Menemui Apa yang Anda Cari?

Hantarkan soalan anda kepada kami, dan kami akan berusaha menyelesaikannya.

Hantarkan soalan anda

Soalan Lazim Berkaitan

  • Akaun Simpanan-i: Gerbang Anda ke Akaun Deposit Patuh Syariah
  • Qard: Mengemudi Kebaikan Qard dalam Urus Niaga Kewangan

2025 © Hak Cipta Terperlihara. KAF Digital Bank Berhad.

Expand