Papan Pemuka Akaun Individu
Di KAF Digital Bank (KAF DB), kami mempunyai matlamat dalam menyediakan anda pengalaman perbankan yang lancar dan dipersonalisasi sejak anda log masuk. Dengan Papan Pemuka Akaun Peribadi yang intuitif kami, mengakses dan mengurus akaun anda tidak pernah semudah ini. Mari kita jelajahi bagaimana anda boleh menavigasi dengan lancar melalui pandangan kewangan dan butiran akaun anda di dalam papan pemuka.
Membuat Capaian Papan Pemuka Akaun Individu
- Pengesahan Mudah:
Lancarkan aplikasi dan log masuk dengan mudah menggunakan pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah).
- Gambaran Keseluruhan Skrin Utama (Papan Pemuka Akaun):
Selepas log masuk, anda akan dibawa ke skrin Papan Pemuka menyeluruh yang menunjukkan ringkasan status kewangan anda.
- Melayari Akaun Individu:
Cari senarai akaun anda dan tekan pada akaun tertentu yang anda ingin terokai.
(Nota tambahan: Buat masa ini, hanya satu akaun sahaja disokong bagi setiap pegguna)
- Papan Pemuka Akaun Individu Dipaparkan:
Buat capaian secara langsung ke Papan Pemuka Akaun Individu untuk menerokai matlamat kewangan diperibadikan untuk anda.
Di Dalam Papan Pemuka Akaun Individu
- Butiran Akaun
- Nama Akaun
- Nombor Akaun
- Baki Sedia Ada
- Tindakan Segera
- Lakukan pemindahan dana dengan lancar dengan butang Pemindahan.
- Manfaatkan ciri "QRPay" untuk urusan transaksi yang mudah.
- Maklumat Terperinci
- Sejarah Transaksi untuk melihat gambaran menyeluruh.
- Selami Butiran Transaksi secara khusus.
- Pengurusan Akaun
- Buat capaian tambahan bagi Butiran Akaun untuk pemahaman mendalam.
Menerokai Arca Menu Bertitik Tiga (Lagi)
- Log Masuk dan Buat Capaian ke Papan Pemuka:
Lancarkan aplikasi dan log masuk menggunakan pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah).
- Kenal Pasti Senarai Akaun:
Kenal pasti senarai akaun anda pada Papan Pemuka keseluruhan.
- Melayari Akaun Individu:
Cari senarai akaun anda dan tekan pada akaun tertentu yang anda ingin terokai.
(Nota tambahan: Buat masa ini, hanya satu akaun sahaja disokong bagi setiap pegguna)
- Melayari Pilihan Lanjut:
Tekan pada simbol tiga titik (arca "Meatball") yang mewakili pilihan tambahan.
- Menerokai Tindakan Lanjut:
Temui pelbagai tindakan sedia ada, bermula daripada ciri seperti "Lihat Penyata".
Membuat Capaian Lebih Maklumat pada Papan Pemuka Akaun Individu
- Pengesahan Mudah:
Lancarkan aplikasi dan log masuk dengan mudah menggunakan pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah).
- Gambaran Keseluruhan Skrin Utama (Papan Pemuka Akaun):
Selepas log masuk, anda akan dibawa ke skrin Papan Pemuka menyeluruh yang menunjukkan ringkasan status kewangan anda.
- Melayari Akaun Individu:
Cari senarai akaun anda dan tekan pada akaun tertentu yang anda ingin terokai.
(Nota tambahan: Buat masa ini, hanya satu akaun sahaja disokong bagi setiap pegguna)
- Papan Pemuka Akaun Individu Dipaparkan:
Buat capaian secara langsung ke Papan Pemuka Akaun Individu untuk menerokai matlamat kewangan diperibadikan anda.
- Maklumat Lanjut Mengenai Akaun Individu:
Layari arca maklumat yang berlambang "i". Anda akan dapat melihat maklumat lain berkenaan akaun anda termasuk baki sedia ada dan baki terkini.
Maklumat Lanjut daripada Arca Maklumat “i”
- Baki Terkini
- Baki Sedia Ada
- Kadar Hibah yang Dikreditkan
- Bayaran Terakhir Hibah
- Nombor Akaun
- Nama Pelanggan
Di KAF Digital Bank, pengalaman perbankan anda dicipta mesra pengguna, daripada mulanya proses log masuk ke menerokai Papan Pemuka Akaun Individu. Dengan ciri pengesahan biometrik (cap jari atau pengecaman wajah) yang melancarkan dan memudahkan proses, anda boleh membuat capaian pantas ke maklumat terperinci berkenaan akaun anda, termasuklah baki, transaksi, dan lebih lagi. Sama ada anda memindahkan dana atau menyemak butiran akaun, platform kami memperkasakan lagi aktiviti anda menguruskan kewangan dengan mudah dan yakin.
Adakah artikel ini membantu?
Adakah Anda Tidak Menemui Apa yang Anda Cari?
Hantarkan soalan anda kepada kami, dan kami akan berusaha menyelesaikannya.
Hantarkan soalan anda